Kaupankäynnin ehdot

Jasminjenny.fi, Jaje Beauty (2538334-3) - Verkkokaupan kaupankäynnin ehdot

Voimassa alkaen: 9.7.2025

1. Yleistä

Nämä kaupankäyntiehdot koskevat Jaje Beauty (Y-tunnus: 2538334-3, osoite: Merivirta 5, 02320 Espoo, jäljempänä "Myyjä" tai "Jaje Beauty") ja sen verkkokaupan osoitteessa jasminjenny.fi ("Verkkokauppa") kautta tehtyjä tilauksia, tuotteiden ostoa ja toimitusta. Ehdot pätevät kaikkiin sopimuksiin, jotka solmitaan Myyjän ja asiakkaan ("Asiakas") välillä Verkkokaupan kautta. Tutustu näihin ehtoihin huolellisesti ennen tilauksen tekemistä.

2. Asiakas

Asiakkaan tulee olla täysi-ikäinen (yli 18-vuotias) ja oikeustoimikelpoinen. Asiakkaan tulee antaa tilausta tehdessään kaikki pyydetyt tiedot oikein ja kattavasti. Asiakas sitoutuu noudattamaan näitä kaupankäyntiehtoja. Asiakkaan ja Jaje Beautyn väliseen sopimussuhteeseen sovelletaan Suomen lakia.

3. Tuotteet ja Hinnat

3.1. Tuotekuvaus ja saatavuus: Verkkokaupassa esitellyt tuotteet ovat kuvaukseltaan ja ominaisuuksiltaan sellaisia, kuin ne on ilmoitettu tuotesivuilla. Tuotteiden saatavuus ilmoitetaan tuotesivulla. Jaje Beauty pidättää oikeuden peruuttaa tilauksen, mikäli tuotetta ei ole saatavilla tai se on poistunut valikoimasta.

3.2. Hinnat: Tuotteiden hinnat ilmoitetaan euroina (€) ja ne sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron (ALV). Hinnat eivät sisällä toimituskuluja, ellei toisin ole erikseen mainittu. Toimituskulut ilmoitetaan erikseen tilausta tehtäessä. Jaje Beauty pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Mahdolliset alennuskoodit ovat voimassa vain kerran per asiakas, ellei toisin mainita.

4. Tilaaminen

4.1. Tilauksen tekeminen: Tilauksen voi tehdä Verkkokaupan kautta lisäämällä halutut tuotteet ostoskoriin ja siirtymällä kassalle. Asiakkaan tulee tarkistaa tilaus huolellisesti ennen sen vahvistamista. Tilaus on sitova, kun asiakas on hyväksynyt nämä kaupankäyntiehdot ja vahvistanut tilauksensa.

4.2. Tilausvahvistus: Onnistuneen tilauksen jälkeen Asiakkaalle lähetetään sähköpostitse tilausvahvistus, joka sisältää tilatut tuotteet, niiden hinnat, toimituskulut ja Asiakkaan tiedot. Asiakkaan vastuulla on tarkistaa tilausvahvistuksen oikeellisuus.

5. Maksutavat

Verkkokaupassa käytössä olevat maksutavat ilmoitetaan erikseen kassasivulla. Jaje Beauty käyttää luotettavaa maksunvälityspalvelua, joka varmistaa turvallisen maksutapahtuman.

6. Toimitus

6.1. Toimitustavat ja -kulut: Verkkokaupassa käytettävät toimitustavat ja niistä aiheutuvat toimituskulut ilmoitetaan kassasivulla. Toimituskulut määräytyvät toimitustavan ja tilauksen koon tai painon mukaan.

6.2. Toimitusaika: Arvioitu toimitusaika Suomeen on yleensä 5-10 arkipäivää tilauksen käsittelystä ja maksun vahvistuksesta. Toimitusaika voi vaihdella tuotteen saatavuuden ja valitun toimitustavan mukaan. Myyjä ei vastaa kuljetusliikkeistä johtuvista viivästyksistä.

6.3. Vastaanotto ja tarkistus: Asiakkaan tulee tarkistaa toimituksen tila heti paketin vastaanotettuaan. Mahdollisista toimitusvaurioista tai puutteista tulee ilmoittaa välittömästi kuljetusyhtiölle ja Myyjälle sähköpostitse osoitteeseen infojasminjenny@gmail.com.

7. Vaihto- ja Palautusoikeus (Peruuttamisoikeus)

7.1. Kuluttajansuojalaki: Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Peruuttamisoikeus koskee avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia tuotteita.

7.2. Palautusilmoitus: Asiakkaan tulee ilmoittaa palautuksesta tai vaihdosta sähköpostitse osoitteeseen infojasminjenny@gmail.com ennen tuotteen palauttamista. Ilmoituksessa tulee mainita Asiakkaan nimi, yhteystiedot, tilausnumero ja palautettavat tuotteet.

7.3. Palautettavat tuotteet: Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti ja liittää mukaan kaikki alkuperäispakkaukset ja -varusteet sekä kopio tilausvahvistuksesta. Asiakas vastaa palautuskustannuksista, ellei palautuksen syy ole Myyjän virhe (esim. viallinen tai väärä tuote).

7.4. Hyvitys: Hyväksytyn palautuksen jälkeen Myyjä palauttaa rahat Asiakkaalle 14 päivän kuluessa palautetun tuotteen vastaanottamisesta ja tarkistamisesta. Maksunpalautus suoritetaan samalla maksutavalla, jota Asiakas käytti tilauksen yhteydessä.

8. Reklamaatiot ja Virhevastuu

8.1. Vialliset tai virheelliset tuotteet: Jos toimitettu tuote on viallinen, väärä tai vahingoittunut kuljetuksessa, Asiakkaan tulee tehdä reklamaatio välittömästi sähköpostitse osoitteeseen infojasminjenny@gmail.com. Liitä mukaan kuva viasta ja tilausnumero.

8.2. Käsittely: Myyjä käsittelee reklamaatiot tapauskohtaisesti ja pyrkii korjaamaan virheen ensisijaisesti toimittamalla virheettömän tuotteen tai palauttamalla kauppahinnan. Myyjä noudattaa kuluttajariitalautakunnan suosituksia mahdollisissa riitatilanteissa.

9. Immateriaalioikeudet

Kaikki Verkkokaupan sisältö, mukaan lukien tekstit, kuvat, logot, grafiikat ja ohjelmistot, ovat Jaje Beautyn ja/tai sen yhteistyökumppaneiden omaisuutta ja ne ovat suojattuja tekijänoikeuslailla sekä muilla immateriaalioikeuksilla. Sisällön luvaton käyttö, kopiointi tai jakelu on kielletty.

10. Yksityisyyden Suoja ja Henkilötietojen Käsittely (Tietosuojaseloste)

Myyjä kerää ja käsittelee Asiakkaan henkilötietoja voimassa olevan lainsäädännön ja tietosuojaselosteen mukaisesti. Tarkemmat tiedot henkilötietojen käsittelystä ja Asiakkaan oikeuksista löytyvät Verkkokaupan tietosuojaselosteesta.

11. Evästeet

Verkkokauppa käyttää evästeitä parantaakseen käyttökokemusta ja kerätäkseen tietoja Verkkokaupan käytöstä. Tarkemmat tiedot evästeiden käytöstä ja niiden hallinnasta löytyvät Verkkokaupan evästekäytännöstä.

12. Force Majeure

Myyjä ei ole vastuussa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat Myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevista esteistä, joita Myyjä ei ole voinut kohtuudella ennakoida tai joita Myyjä ei voi estää (force majeure). Tällaisia ovat esimerkiksi luonnonkatastrofit, sodat, pandemia, viranomaismääräykset, häiriöt yleisessä liikenteessä tai tietoliikenteessä.

13. Riitojen ratkaisu

Näihin kaupankäyntiehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Mahdolliset riidat pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluteitse Asiakkaan ja Myyjän välillä. Mikäli neuvottelut eivät johda sopimukseen, kuluttaja voi viedä asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) käsiteltäväksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakuntaan Asiakkaan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Asiakas voi nostaa kanteen Myyjää vastaan Suomessa Myyjän kotipaikan käräjäoikeudessa. Myyjällä on oikeus nostaa kanne Asiakasta vastaan Asiakkaan kotipaikan käräjäoikeudessa.

14. Yhteystiedot

Jaje Beauty Y-tunnus: 2538334-3 Osoite: Merivirta 5, 02320 Espoo Sähköposti: infojasminjenny(at)gmail.com